15.01.2021.
Добрий день. Хорошого настрою всім.
Тема уроку: Пам,ятки історії. Пам,ятники.
Прочитати П.17, стор.92-96,
Виписати поняття на стор. 93, повністю записати визначення , запишіть у зошит,
,пам,ятник- це споруда....,
,,пам,ятки історії- це визначні місця...
,,історична пам,ять - це знання....
19.01.2021
Тема уроку: Пам,ятник як витвір мистецтва.
Прочитати уважно текст стор.94, 96. Виконайте завдання 2 стор.95,
1.Розгляньте пам,ятники і визначте , які серед них відносяться до скульптури, до бюсту, до статуї, до обеліску,
2.Кому присвячена меморіальна дошка на фасаді школи? Запишіть в зошит
22.01.2021
Тема уроку: Практичне заняття . Пам,ятки історії нашої країни.
Виконайте міні-дослідження. На сторінці 96 ознайомтеся з Пам,яткою "Як дослідити історичну пам,ятку" , уважно прочитайте і за зразком опишіть пам,ятник , використавши інформацію на стор.103. (Пам,ятник Богдану Хмельницькому.
Розпочинаємо дистанційне навчання....
19.03.2021
Тема уроку: Практичне заняття. Історія родини.
Підготувати міні - дослідження з історії родини.
Перегляньте відео за посиланням
06.04.2021Тема уроку:Наукове та художнє слово про минуле.
Уважно прочитайте п.27., чим відрізняється науковий текст від художнього.і визначте, які тексти (пункти2-5, стор.148-153) є науковими , а які художні.
Що таке сторітелінг-стор.153. Вивчити і записати видуману захоплюючу розповідь у зошит.
Успіхів вам.!!!
09.04.2021 Тема уроку: Узагальнення з теми 5.
чит. стор.157-158, Вправа 1, розташуйте в хронологічній послідовності історичних осіб.
Вправа 2 , "Закодований лист" , Зробіть в зошиті і надішліть мені у вайбер."
13.04.2021 Тема уроку: Узагальнення . Сенкан в історії. повт.138-158.
Дз.с.157-анаграма, с.158-сенкан, с. 146 кросворд.
16.04.2021.Тема уроку: Праця і господарство: колись і сьогодні.чит.П. 30.
20.04.2021.Тема уроку:Наука і техніка у виробництві та її наслідки.
Виконайте тести, Повідомте учням Код доступу 9140383, відкривши посилання
join.naurok.
23.04.2021 Безпечне довкілля. Переглянте відео за посиланням: uahttps://youtu.be/Pb4noGc8y0w
Комментарии
Отправить комментарий